Thursday, February 17, 2011

Tradycyjne Tance





W Katarze rozpoczely sie,trwajace 2 tygodnie,wydarzenia kulturalne.Na scenach wystepeuja zarowno artysci lokalni jak i goscie z zzagranicy.
Pierwszy filmik,niestety,ale zdazylam tylko na srodek wystepu z racji tego nie jestem w stanie poprawnie okreslic skad pochodza artysci.
Drugi filmik,to tancerze z Jemenu;trzeci natomiast filmik przedstawia wykonawcow tradycyjnego tanca z Kuwejtu.Filmy moze nie sa najlepszej jakosci za co przepraszam,ale niestety nie bylam w stanie podejsc blizej z kamera(dziecko i wozek w drugiej rece).

4 comments:

  1. Na mnie ogolnie to nie robi wrazenia:P :))))

    ReplyDelete
  2. Nastepnym razemw wstawie filmiki z wyscigow motorowych:P

    ReplyDelete
  3. mi się podoba pierwszy występ przypomina mmi trochę polskie tańce regionalne z tym że na filmiku lepsza muzyka :) , Hawaga Ty zapisz na jakieś kółko tańca regionalnego :)
    taniec ostatni w wykonaniu tych panów z kijami przypomina mi trochę końcówkę naszych barbórkowych kiedy to mężczyźni wywijają co jeszcze maja silę złapać a i śpiew do złudzenia podobny wówczas się z nich wydobywa ( nie miałam pojęcia że interesują się tańcem i sztuką orientalną ,no już wiem!! )

    ReplyDelete